понедељак, 10. новембар 2014.

Tag: 5 kozmetičkih proizvoda bez kojih ne mogu***

Danas vam predstavljam još jedan brzinski i kratak tag post.  Poenta tag post-a je da se navede 5 proizvoda bez kojih ne možete da zamislite svoj dan, koji spadaju u vašu redovnu rutinu. Nisam se vezivala sa određene brendove, već želim da vam prikažem koji su to proizvodi koje obavzno koristim svakog dana, bez obzira na brend.
Draga Marija sa bloga BlogoMarija je mene tagovala i zahvaljujem joj na tome, a njen tag post možete pogledati ovde.
Prvi ovakav post sam videla kod BeautyByS.

Prvo mi je delovalo kao da ću se teško odlučiti za samo 5 proizvoda, a onda sam shvatila da tu jednostavno treba uvrstiti one stvari koje koristimo svaki dan. Tako meni odgovara. Vi možete pisati o proizvodima koje najviše volite, ali ja sam to shvatila da ako nešto volim ne znači da mi je neophodno, a ovo je lista proizvoda bez kojih stvarno ne mogu.

*Balzam za usne*

Mislim da je bez balzama za usne ili neke slične mazalice koju koristite u te svrhe niko ne može. Balzam nam je potreban ceele godine, a ja volim taj osećaj na usnama. Obavezno ih koristim i ispod sjaja ili karmina. Odlučila sam se naravno za Avon balzam. U pitanju je Avon Care Intesive Moisture. Baš mi se dopadaju balzami u tubicama, a ovo je jedan od najboljih koje sam koristila.



*Krema za lice*

Da li možete zamisliti dan bez kreme za lice? Ja ne mogu. Jednostavno ne izlazim iz kuće ako nemam kremu na svom licu. Koristim je naravno i kao podlogu za šminku. A tu je i noćna krema da hidrira noću. Jednostavno licu je nega najpotrebnija i vrlo je važno posvetiti mu se. Ne zaboravite da mažete kremu svakog dana. Ja sam ovde izabrala Avon Care Cocoa Butter o kojoj sam vam pisala ranije u ovom postu.




*Dezodorans*

Opet jedan obavezni proizvod. Ne otkrivam toplu vodu rekla bih. :P Jednostavno još jedan proizvod koji nanosim uvek nakon tuširanja, a roll on svuda nosim sa sobom. Možda bi onda prikladnije bilo da sam stavila sliku roll on dezodoransa, jer se generalno ne odvajam od njega. Trentno koristim Fa Floral Protect.





*Mleko za telo*

Znam da se mnoge dame ne mažu mlekom za telo svaki dan, ali meni je to neshvatljivo. Nemam suvu kožu, ali čim se istuširam ja moram da se namažem. Čak i kada se tuširam više puta dnevno, desi se da se svaki put i mackam nekom mazalicom. Uživam u tome i stalno isprobavam nove, a vraćam se dobrim starim mazalicama. Uvek imam i neko ulje za jaču negu. Ovih dana se mackam sa Avonovim Skin So Soft Silky moisture losionom i vrlo sam zadovoljna.



*Gel za tuširanje*

Tuširamo se svakog dana, jel tako? Otuda potreba da je i gel za tuširanje proizvod bez koga ne mogu. Uvek se tuširam gelovima, sapune odavno ne koristim osim piling sapuna za celulit. Korišćenje gelova meni nije samo prosto tuširanje već uživanje svim čulima. Zato uvek biram mirisne gelove/kupke i menjam ih kako bih ih što više isprobala. Uvek koristimo u kući samo jednu, dok se ne potroši, ne otvara se druga, ali i na zalihama uvek imam bar 2-3 komada. Trenutno koristim Avon (naravno), Senses Mood Therapy sa šea puterom i svima je preporučujem!




To bi bilo to, šta mislite, kako sam izabrala? :)

Pozivam sve blogokoleginice da se priključe ovom tag postu, mislim da će biti vrlo zanimljivo ako što više nas odradi ovaj tag. :)

Kako već treba da tagujem nekog, ja ću tagovati sledeće dame:

1. Moju najbolju drugaricu medju blogerkama Nadicu sa bloga Beauty By Mina, da je poteram na pisanje novih postova :P
2.  Moju Avon Damu Milenu sa bloga Pretty and Stylish
3. Vinu sa yt kanala Hatsepsuta jer znam da će se mnogo radovati pravljenju videa. :D
4. Tanju i Nikolinu sa bloga Unlimited Beauty za koju se nadam da će Tanja ovaj tag odraditi kroz video, a i da proširimo malo tag na region. :)
5. Još jedna moja draga koleginica Marina sa bloga Cosmic Girl


Pridružite nam se i vi čitaoci u komentarima. :))

Hvala na pažnji! :)

7 коментара:

  1. Hvala na tagovanju, vidim da imamo slicne proizvode bez kojih ne mozemo da provedemo dan, mada mislim da su neki proizvodi manje vise svim zenama potrebni :) Iskreno kod mene je taj spisak malo duzi, ali pokusacu da odgovorim na tag i odlucim koji su to bas top 5 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se odlučila da to budu baš proizodi bez kojih ne mogu generalno, a ne brendovi. Nisam vezana za određene brendove toliko, a i ne postoji neki glupav proizvod kao što je maskara ili senka za koji sam tako vezana. Možda bi bilo zanimljivije da sam pisala o 5 nekih omiljenih proizvoda, u smislu brendova. Ali ovako je realnije po nazivu taga. :)
      Nema na čemu, čekamo sad i tvoj post :)

      Избриши
  2. Poslato :*

    E ja vec vekovima teram sebe da se mazem mlekom za telo sto cesce i nikad mi to ne potraje. Evo sad ni nemam mleko za telo uopste. A znam da je korisno. A sto se tice ovog Fa dezodoransa, htela sam da pitam da li ostavlja tragove na odeci? Posto sam do skoro koristila njihov stik i bas je ostavljao belo :/ Dok mi recimo Dove ne ostavlja..al Fa mi bolje mirise..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Jaoj mazi, ja ne mogu bez mackalica. To mi je nekako uobičajno. A znam da mnoge dame ne mažu :I
      Meni ne ostavlja bele tragove, nisam primetila.. Ne znam za crnu odeću, moda malčice..ali kažem ti nisam baš videla. :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  3. Hvala Ano na tagu od <3 ! :)
    Uradicu, nema problema. :)
    :*****

    ОдговориИзбриши
  4. Super su tvojih top 5 :). Dopada mi se kako miriše novi gel za tuširanje iz Avona, sada ću ga sigurno kupiti :). P.S. Šoljica nije u top 5, ali je preslatka <3 Prijatna kafa :).

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...