четвртак, 6. новембар 2014.

Tag: potroši 6 do Božića, prvi izveštaj***

Pre mesec dana sam započela jedan projekat, kao i dosta blogerki, pod nazivom Potroši 6 do Božića. Link ka tom postu je ovde.
Izabrala sam da potrošim proizvode do našeg, pravoslavnog Božića, odnosno do 07.01.2015. godine.
Da se podsetimo pravila: odaberite 6 proizvoda za negu kose, kože, šminku, bilo šta što želite da potrošite i potrudite se da potrošite do Božića.
Ovim putem pozivam sve blogokoleginice da se pridruže ako nisu ranije, mogu da prilagode post, lepo bi bilo da se sve igramo i da vidimo kako napredujemo.
Čitala sam neke izveštaje drugih blogerki i vidim da je kod nekih proizvoda evidentan napredak, kod nekih to ide nešto slabije, a mogu reći da je i kod mene takav slučaj. Neke proizvode sam jednostavno pogrešila što sam izabrala, u nekim uživam koristeći ih, neke je nemoguće potrošiti.... Sada sledi izveštaj, pa presudite sami.


1. * Avon Planet Spa turkish termal bath višenamensko ulje. *

Ovo ulje sam iznenađujuće brzo trošila i uživala ga trošeći. Mislim da ću ga i potrošiti do Božića, a odlično mi odgovara u ovom jesenjem periodu, kada mi je koža, pa i kosa suvlja. Pravi izbor, rekla bih. Na slici sam kreč lakom za nokte i označila koliko proizvoda je bilo na početku projekta, a vidite koliko sada ima.



2. *Avon Planet Spa maska za lice white tea*

Ove maske nije bilo puno u tubici, samo 1/3, ali kako je baš dugo imam, sumnjala sam kako će ići trošenje. Od početka projekta sam je koristila par puta, i sada je ostalo toliko proizvoda za samo jedno korišćenje. To će verovatno biti i prvi proizvod koji ću potrošiti.


3. *Avon parfem Incandessence*

Kao što sam i rekla, ovo je jedan od Avonovih parfema koji najduže imam i stvarno želim da ga potrošim. Kako je miris intezivan i postojan, ne treba velika količina, tako da mislim da će ovo trošenje ići malo teže. Ne mogu nekako samo njega da koristim, a meni inače parfemi traju dugo, prosto mi je čudno kad vidim kako neke devojke troše parfeme brzo, kao da se kupaju u njima. Kod mene je to uvek nekako sporije išlo. Svakako podsetila sam se neki momenata iz prošlosti kroz ovaj parfem, i uživam što sam ga nekako ponovo otrkila. Na slikama vidite da je proizvod potrošen u odnosu na početak projekta, ali ne mnogo.



4. *Avon True Colour senkica Pink Sands*

Mislila sam da su mi ove senke pri kraju, ali sam se grdno prevarila. Uglavnom poslednjih mesec dana trošim samo njih, a izgledaju kao da su se tek malo potrošile. Mislim da je totalno pogrešan izbor ova paleta, jer su u pitanju veoma kvalitetne senke, koje se ne truse, pa ih je očigledno teško potršiti za ovo vreme. Meni ove nijanse savršeno odgovaraju pa ću ih i u naredna dva meseca nositi sigurno vrlo često, ako ne i svaki dan, pa ćemo videti kako će se trošenje odvijati.


5. *Avon Color Trend korektor u stiku*

Ovaj korektor sam baš dosta koristila, za različite svrhe i zadovoljna sam tempom trošenja. Mislim da će uskoro i biti potrošen, a i vreme mu je. Ovaj korektor je odličan izbor za projekat.

6. * Oriflame karmin, sada se kolekcija zove One, ne znam kako se ranije zvala, nijansa je Pink Passion*

Hm, ne znam šta da mislim. Jesam potrošila određenu količini karmina, što ćete videti i na slikama, ali mislim da tim tempo neću potrošiti ovaj karmin. Nosim ga stalno u torbi pa ga uz neke druge karmine ili sjajeve namažem s vremena na vreme tokom dana, ali mislim da je pogrešno birati karmin za ovako nešto, jer se stvarno sporo troše, a i izbor nijanse nije baš najsjajniji za ovaj period. Na čepu sam označila sa kreč lakom koliko je proizvoda bilo na početku, pa na slici vidite i napredak.




To bi bilo to, nadam se da ću do Božića uspeti da potrošim što više proizvoda.
Kako vam se čini dosadašnji napredak?
Blogokoleginice, kako vi napredujete?

Hvala na čitanju! :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...