среда, 3. јун 2015.

Planet spa maska za kosu Heavently Hydration**

Ćao svima.
Prošlo je više meseci od kako sam napisala poslednju recenziju proizvoda za kosu. Ne znači da mi Avon proizvodi za kosu ne odgovaraju, već nekako uvek je nešto bilo preče. Naravno, u postovima o potrošenim proizvodima ste mogli da čitate mini recenzije ovih proizvoda. 
Danas vam donosim priču o jednoj sjajnoj maski za kosu, u okviru Heavently Hydrtion kolekcije koja je deo Planet Spa linije. U ovoj liniji se pored ove maske za kosu, nalaze i vruće ulje za kosu, ulje za lice, maska za lice, puter za telo, serum za vrat i dekolte i piling za telo.
Ja nisam jedino isprobala piling iz ove linije, a svim ostalim proizvodima sam zadovoljna.
Moja kosa nikada nije farbana, stepenasto je ošišana, najduži deo do pola leđa, talasasta je, gusta, ali imam tanku dlaku. Kosa mi se lakše masti, a suvlja je pri krajevima, ali redovno se šišam i generalno mi je kosa u dobrom stanju.

Pakovanje je plastično, čvrsto i u njega staje 200ml proizvoda. Ispod poklopca se nalazi zaštitna folija. Praktično je jer se apsolutno sva količina koju dobijete i potroši. Više volim maske u ovakvom pakovanju nego u tubicama. Rok trajanja je 3 godine, odnosno 12 meseci od otvaranja.


Maska ima blag miris, oseća se maslina, ali nije uopšte napadno, već prijatno. Tako miriše cela kolekcija sa maslinovim uljem. Miris se zadržava u kosi, ali je vrlo blag, ne oseća se onako svuda oko vas u prostoriji. Sam proizvod je svetlo zelene boje, maska je nekako skoro pa providna kada se razmaže.



Maska je vrlo čvrsta, ali je sama tekstura nekako gelasto-kremasta. Navikla sam da su maske za hidrataciju onako puteraste, ali ova nije takva, pa samim tim ne otežava kosu. Lako se nanosi, brzo je možete naneti na celu kosu.


Ja je obično držim bar 30 minuta na kosi, a kosu uvijem peškirom (imam onaj peškir što zadržava toplotu, kod kineza 200 din, a super su i one kape za kupanje). Na pakovanju piše da se drži na kosi 10 minuta. Odlično je hidrira, nekako bude u donjem delu vazdušasta, mekana je do sledećeg pranja i sigurna sam da sprečva krzanje krajeva. Prošle godine sam je koristila i na letovanju i stvarno je odlično poslužila za negovanje kose u takvim uslovima koji nisu baš dobri za kosu. Naravno, fino je i raščešlja, pa nije potrebno koristiti i regenerator. Nekada je koristim posle šamponiranja, a nekada pre. Primetila sam da generalno mojoj kosi više odgovara da maske koristim pre šamponiranja. Ako masku koristite par minuta, onda svakako nakon šamponiranja.
Ne otežava moju kosu i ne masti je dodatno, što je meni vrlo važno.


Listu sastojaka možete pogledati na slici ispod.



Vrlo sam zadovoljna ovom masku, nju sam jedinu kupovala više puta od Planet spa maski. Često je na akciji za 350 do 450din, ali kada nije možete je naći za oko 600din. Preporučujem svakako akcije, jer je ova linija u okviru Planet Spa kolekcije s vremena na vreme snižena.




Da li ste probali ovu ili neku drugu Planet Spa masku za kosu? Kakvi su vaši utisci?
Pišite mi u komentarima koji su vam omiljeni planet spa proizvodi.

Hvala na čitanju. :)

14 коментара:

  1. Ovo je moja omiljena maska za kosu! Volim da menjam maske ,kad potrosim jednu,uzimam neku novu,ali ovu imam uvek,uvek:) Inace obozavam Planet spa kolekciju,a iz ove linije imam i kremu za telo koja je fenomenalna.Sada sam u iscekivanju onog seta sa algama i prahom bisera...:)Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam koristila krem za telo iz ove kolekcije i slažem se da je fenomenalna. :)
      Planet spa kolekcija je stvarno odlična. za svakog ima nešto.
      Hvala na komentaru. Pozdrav

      Избриши
  2. Ja sam je najzad nabacila posle mnogo godina zelje da je probam pa javiću utiske 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imaš konačno priliku da je isprobaš. Javljaj utiske. :)

      Избриши
  3. Pred rođendan sam nabasala na katalog, i morala sam da naručim, šteta što nisam uzela ostael stvari iz te kolekcije, pošto sad u ovom katalogu br. 8, nema ništa iz ove kolekcije, ima SPA, ali druge neke linije. Verovatno da su i one dobre kao ova maslina kolekcija. Sastav stvarno nije baš najsrećniji, ali kosa izgleda prelepo! Dovoljno je samo da se očešljam i bude ravna, a ako hoću da imam lokne, samo je malo sredim i bude divna, divna. Vazdušasta, lagana, mekana, i na izgled i na dodir je zaglađena... Oduševljena sam ovom maskom. Moram sada juriti kataloge i naručiti. Sviđa mi se što je tako gusta maska i onda mogu lepo da nanesem na kosu, prava pravcata maska. I isto ostavim da deluje što duže i sviđa mi se što je gusta maska jer se ne sliva na koren glave. Meni je kosa sada opet poduža, i moram da je podignem u punđu, ali maska stoji na vrhovima i na dužinu i ne sliva se na teme, što se mene tiče ODLIČNA maska, prava pravcata! Volela bih da sve te SPA kolekcije budu u redovnoj ponudi, u svakom broju i naravno sa popustom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komenaru, drago mi je da se i Vama sviđa maska kao i meni.
      Uvek je neka od kolekcija iz Planet Spa linije na akciji, najviše ova. U narednom C9 katalogu ima super akcija za kupovinu dva proizvoda, obavezno iskoristite. :)

      Избриши
  4. Анониман7. јун 2015. 14:03

    U iducem katalogu je odlicna akcija Planet Spa proizvoda :-) Ne mogu da odlucim da li da uzmem ovu masku sa maslinom ili onu ljubicastu Amazonian Treasures... Kosa mi je kovrdzava i nefarbana. Sta mislite? pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam Amazonian masku koristila, tj. koristila sam je jednom prošle godine na moru, pozajmila od drugarice i mogu reći da fenomenalno miriše i super hidrira. Mada sam mnogo više pozitivnih recenzija videla za ovu masku sa maslinom tako da pre preporučujem nju.
      Ja ću u narednom kupiti Amazonian, da bih je isprobala, super je akcija. A s obzirom da je akcija, Vi možete uzeti i obe maske, osim ako niste planirali nešto drugo da kombinujete.
      Pozdrav. :)

      Избриши
  5. Moracu da narucim ovu masku kad ste je ovako lepo nahvalile :) Imam kovrdzavu kosu pa mi uvek treba neka dobra maska za hidrataciju. Da li mozes neku dobru proteinsku masku iz Avona da mi preporucis, kakva je ona sa keratinom iz instant repair linije? I jos jedno pitanje :) koja ce to cena ove maske biti u c9 da znam da li da se strpim jos malo, planirala sam ovih dana iz focusa da je porucim zajedno sa uljem za kosu... Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U C9 dva Planet Spa proizvoda su 829din, što mislim da je vrlo povoljno, bolje da sačekaš. :)

      Ja sam sad uzela onu mini verziju, kao tretman sa keratinom, a masku nisam probala. Verujem da ovaj mini tretman ima efekta, jer je koncentrovan.
      Ostale maske iz Avona su za hidrataciju, nisu proteinske. :)
      Pozdrav!

      Избриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Uvek mi se dupliraju komentari, ne znam sto... Ok sacekacu jos malo. :) Hvala puno Ana!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман19. март 2017. 22:57

    Da li je preporučivo masku koristiti prilikom svakog pranja? Na pojedinim sajtovima sam pročitala da je treba koristiti jednom u sedam dana.
    I kada masku koristite pre šamponiranja da li prvo nakvasite kosu ili stavljate na suvu?
    Hvala! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Generalno maske ne koristim pri svakom pranju, a perem kosu na 3 do 4 dana. Tako da ne znam da li je preporucivo, ali mislim da ne moze da skodi, svakako zavisi od kose (da li je suva, da.li se masti...)
      Svaka maska ima bolji efekat kada se koristi na mokroj kosi, ali to nije uvek izdvodljivo. Bila sam zadovoljna sa njom i kada sam je koristila na suvoj kosi.
      Pozdrav :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...