среда, 15. јул 2015.

Nutra effects anti age linija 35+ dnevna i noćna krema**

Zdravo svima.
Kada sam pisala o dnevnoj kremi iz Hydration  linije, i noćnoj kremi iz Radiance linije, spomenula sam da mama tesitra 35+ liniju. Iako je mama blizu 50 godine, koža joj je vrlo elastična, negovana i zato se i odlučila za ovu liniju. Koža joj je slična kao moja, normalna koja ide ka suvoj. Koža joj je i osetljiva, ima problema sa rozaceom i često joj koža reaguje na okruženje, pa tako i na sastojke proizvoda za lice.
Sada kada smo se upoznali sa stanjem kože moje mame, možemo da pređemo na neke informacije o Nutra effects liniji.

U okviru nutra effects linije nalazi se 5 kolekcija:
  • Hydration - namenjena hidrataciji, za lep i zdrav izgled kože. Namenjena je svim tipovima kože i starosnim dobima, posebno za kožu sklonoj isušivanju. U okviru kolekcije postoje dnevna krema, i gel krema, koja je lagana i može se koristiti i noću i danju.
  • Balance - namenjena masnoj i mešovitoj koži, za sve starosne dobi. Namenjena koži sa masnom T zonom i proširenim porama. Pruža hidrataciju, ali uz mat efekat. Takođe postoje dnevna krema, i lagana gel krema.
  • Radiance - namenjena svim starosnim dobima i svim tipovima kože, ali posebno umornoj koži, koja deluje beživotno i neujednačeno. Hidrira kožu i daje blistavost licu. U ovkiru ove kolekcije imamo dnevnu kremu, noćnu kremu kao i tfioniranu kremu
  • Multi Action 35+ - namenjena prvim borama i finim linijama. Za one koji imaju preko 35 godina ili im je koža u takvom stanju da im je potrebna anti age nega. Hrani, zateže i hidrira. Ovde imamo dnevnu kremu i noćnu kremu.
  • Multi Action 45+ - namenjena naprednim znacima starenja, kao što su dubinske bore, gubitak elastičnosti i suvi delovi. Bogata je antioksidantima. Takođe imamo dnevnu i noćnu kremu.
  • Čišćenje - u ovoj liniji čišćenje je svedeno na jednu liniju koja se sastoji od pene za umivanje i tonika koji matira. Istovremeno bi trebalo da čiste i neguju. Tokom ove kampanje treba da mi stigne pena, koju sam dobila od kompanije Avon, pa vam javljam utiske.
Sve kreme iz Nutra effects linije su alergološki testirane i ne sadrže parabene i veštačke boje. Zasnovane su na Active Seed tehnologiji koja izvlači ono najbolje iz prirode, iz samih semienki određenihz plodova koji se brinu o našoj koži.
Ove kreme idealne su za osetljivu kožu, kožu sklonu iritacijama, jer su svi sastojci prirodni i ne mogu oštetiti našu kožu. Ovo je prva takva linija u Avonu, i kako kompanij Avon, tako smo i mi lideri i avon dame vrlo ponosni na nju. Očekujemo puno od ove linije i verujemo u nju.
.

Pakovanje je kartonsko, ali preko ide zaštitna folija, što je super, tako smo sigurni da niko pre nas nije dirao kremu. Pakovanje je nekako apotekarski, mene podseća na skupe kreme koje možemo naći u apotekama, za kožu kojoj je potrebna specijalna nega. To me na prvi pogled vrlo privlači jer deluje kvalitetno. Ja sam kartonske kutije nažalost bacila pre slikanja.
Teglica u kojoj se nalazi krema je staklena, sa belim plastičnim poklopcem. I ona deluje onako svedeno i apotekarski.
Krema traje 12 meseci od otvaranja, ili 3 godine od datuma proizvodnje

 
Kada otvorite poklopac, ispod njega se nalazi zaštitni tanki plastični deo. U početku ja uvek držim to na kremi, nekako mi deluje kao dodatna zaštita, ali posle bacim tu plastiku. Sve Avon kreme srednje i višeg ranga imaju ovakvu zaštitnu plastiku.


Dnevna krema ima spf 20, bogate je teksture, vrlo je hidrantna. Nisam sigurna da bi onima sa masnom kožom odgovarala, ali sa godinama koža je više dehidrirana nego pre, tako da je većina anti age kremica gušće teksture.
Lako se razmazuje i upija. Miris je sveden, prijatan, rekla bih nekako osvežavajući.


Krema je dovoljno hidrantna da drži lice bez zatezanja tokom celog dana. Mama je krenula sa testiranjem na letovanju, a znamo da nam je na moru koža suvlja nego inače i da joj je potrebna prava hidratacija. Kaže da ni jednom nije primetila da je lice zateže, nije imala problema sa suvom kožom, a krema joj je prijala, bez obzira što joj je koža osetljiva, kako sam vam i rekla. Nije bilo nikakve iritacije.



Na slici ispod možete videti kako krema izgleda na ruci kada se nanese i kada se razmaže.



Kako sam kutiju bacila, listu sastojaka nemam.

Noćna krema je bogata, vrlo hidrantna, ali se opet razmazuje okej. Ne upija odmah, već onako ostavlja neki sloj na koži. Mislim da je pun pogodak ako vam je koža dehidrirana i treba joj jača nega. Takođe mama nije imala problema sa iritacijama, niti joj se mastilo lice, s obzirom da je jača krema u pitanju.


Meni miris ove kreme nije baš najprijatniji. Nekako je odsečan i kao da na trenutke osetim alkohol, što me je začudilo. Ne znam da li je samo do mene, ali nekako mi je baš težak miris.




Na slici ispod možete videti kako krema izgleda kada se nanese, a kako kada se razmaže.


Sastojke ni za ovu kremu nemam.


Sve u svemu, mama je vrlo zadovoljna, posebno hidratacijom i sastojcima koji očigledno prijaju osetljivoj koži. Volela bi da proba i 45+ kolekciju, ali preporučuje ovu 35+ svima jer su kreme stvarno vredne pažnje.



 Prezadovoljna sam što je mama testirala ove kremice jer ja zbog godina nisam u mogućnosti. Ako želite još ovakvih postova, o anti age nezi, pišite mi u komentarima. :)


Da li ste probali neku kremu iz Nutra effects linije? Kakvi su vaši utisci?

Hvala na pažnji. :)

2 коментара:

  1. Анониман15. јул 2015. 13:42

    E ovaj post je kao porucen za mene ! U 35+ sam kategoriji i bas me zanimala nocna krema, probala sam tester dnevne (odlicno si je opisala), ali posto ne koristim dnevne, otpala je u startu. Imam mesovitu kozu, nikada nije dehidrirana, nemam bore (genetika, i mama ih ima vrlo malo, a u kasnim 50im je). Razmisljam da ipak uzmem Balance. Kad rece rozacea, moja drugarica muku muci s njom, ne voli da istrazuje po netu a ja ne mogu da joj pomognem, ne razumem se u to. Izvini zbog duzeg komentara i hvala za informacije :) Kristina

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...